30 augustus - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Esther en Dirk - WaarBenJij.nu 30 augustus - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Esther en Dirk - WaarBenJij.nu

30 augustus

Blijf op de hoogte en volg Esther en Dirk

02 September 2015 | Tanzania, Zanzibar

30 augustus
Als het hier eb is staat het water heel laag, zo laag dat je in een half uur door het water naar het rif kan lopen. We lopen samen met een jongen van het hotel en nog wat mensen. Onderweg zien we honderden zee egels, kleine visjes, sponzen en zeesterren. Het rif ligt deels boven water en je kunt er gewoon overheen lopen. Heel leuk om te doen. De rest van de dag liggen we lekker aan het strand, het is wat bewolkt maar de temperatuur is goed en omdat we gisteren toch wel wat verbrand zijn is het niet zo erg. We bellen even met mam omdat ze jarig is en verder relaxen we en is dirk weer aan het volleyballen.

• 02 September 2015 - 10:40

Jeanet:

hallo Es en Dirk,
    wat heerlijk dat jullie het zo leuk hebben!
    Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's..
    Het was fijn om je stem weer even te horen aan de telefoon, was je er toch een beetje bij op mn verjaardag!
    Nog fijne dagen xx