22 augustus deel 2 - Reisverslag uit Manyara, Tanzania van Esther en Dirk - WaarBenJij.nu 22 augustus deel 2 - Reisverslag uit Manyara, Tanzania van Esther en Dirk - WaarBenJij.nu

22 augustus deel 2

Blijf op de hoogte en volg Esther en Dirk

23 Augustus 2015 | Tanzania, Manyara

22 augustus deel 2

Na een lekkere lunch relaxen we nog even op onze veranda en om 15.00 rijden we naar Lake Manyara voor de gamedrive. Dit park staat bekend om zijn boomklimmende leeuwen die we helaas niet zien. Ook de flamingos waar ik zo op gehoopt had zijn helaas helemaal aan de andere kant van het meer. Meer dan een roze waas zien we niet. Wel veel aapjes, pelikanen, wat klein wild en nijlpaarden. De natuur is hier compleet anders dan Tarangire waar het dor en droog was. Door het meer is er veel water dus de natuur is veel groener, een echte jungle. Als we op de terugweg stoppen om te tanken worden we door meerdere jongens aangesproken die spullen willen verkopen. Aly verteld dat het jongens zijn zonder werk die vaak aan de drank en drugs zijn, niks gekocht gelukkig. 's avonds eten we weer heerlijk. Er is veel personeel. Zo'n 2 personen per tafel.. Iedereen is erg vriendelijk al moeten we weer wennen aan zoveel tsjah.. Beleefdheid? Nederigheid? We gaan vroeg slapen. Het lijkt alsof we de hele dag niks uitvoeren en toch zijn we gesloopt 's avonds.