Alice Springs - Cairns - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Esther en Dirk - WaarBenJij.nu Alice Springs - Cairns - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Esther en Dirk - WaarBenJij.nu

Alice Springs - Cairns

Blijf op de hoogte en volg Esther en Dirk

20 December 2013 | Australië, Alice Springs

Vandaag uitgeslapen en nog even de 'campingkleren' gewassen, we hebben nog wat korte broeken nodig voor de komende dagen. Om 12 uur uitgecheckt en nog een klein rondje door alice springs gelopen, er is weinig te doen en alweer verschikkelijk heet. In de lobby (airco) gewacht op de transfer naar het vliegveld. Daar aangekomen is het bijna uitgestorven. De vorige vlucht is net vertrokken en de balie gaat pas weer over 10min open. Na een goede vlucht aangekomen in Cairns. De binnenlandse vluchten doen we met cantas, zelfs op een vlucht van minder dan 2 uur krijgen we avondeten geserveerd, prima geregeld dus. In Cairns is het weer lekker warm, alleen een stuk vochtiger dan in centraal Australie. In het hotel wat folders gepakt om een snorkeltrip uit te zoeken die we morgen willen boeken.